fbpx
București: +40 21 326 46 40 | Cluj: +40 264 449 450 | Iasi: +40 745 381 525

Start-Up Nation 2020 – StarTech Innovation
Finanțare de 200.000 Lei

Start-up Nation, redenumit Star Tech Innovation își propune sa finanțeze firmele înființate de maxim 3 ani, cu 200.000 lei (aprox. 42.000 euro) nerambursabili.

Pentru sesiunea din 2020 a programului Star-Tech Innovation se vor acorda finanțări pentru aproximativ 7.000 de firme, pentru activități din următoarele domenii: producție, servicii, industrii creative, IT, comerț.

Informații despre program

  • Ajutor financiar: 200.000 Lei;
  • Procent rambursare: 100% nerambursabili;
  • Aport propriu beneficiar: 0%;
  • Număr estimat de beneficiari: 7.000;
  • Lansare: Noiembrie 2020;
  • Investiție în mediul Urban și Rural;
  • Se poate accesa finanțarea cu SRL sau SRL-D;
  • Selecție proiecte: Conform punctajului din grila de evaluare.

Condiții de eligibilitate

  • Firmă cu o vechime de maxim 3 ani, SRL sau SRL-D (nu se poate accesa finanțarea cu PFA, II, ONG etc...);
  • Domenii de activitate eligibile: producție, servicii, industrii creative, IT, comerț;
  • Nu puteți accesa Start-up Nation 2020 dacă firma a primit finanțare prin Start-up Nation în 2017 sau 2018 sau dacă sunteți acționar/asociat în altă firmă care a primit finanțare prin programul Strat up Nation în 2017 sau 2018;
  • Firma nu are datorii la bugetul general consolidat sau la bugetele locale;
  • Solicitarea finanțării se face pe un singur cod CAEN;
  • Activitățile agricole nu pot fi finanțate prin acest program;
  • Codul CAEN pentru care se solicita finanțare trebuie autorizat până la momentul depunerii primei cereri de rambursare/plată, în consecință codul CAEN nu trebuie autorizat la momentul depunerii proiectului;

Cheltuieli eligibile

  • Echipamente tehnologice aferente activității desfășurate;
  • Echipamente IT (unitate centrala, server, monitor, imprimantă / copiator / multifuncțională/ sisteme portabile), inclusiv licențe și software pentru comerțul online.
  • Sisteme audio-video;
  • Achiziționarea de spații de lucru, spații de producție și spații pentru prestări servicii și comerț;
  • Corturi pentru organizare de evenimente, precum și baloanele presostatice;
  • Instalații de încălzire sau climatizare aferente spațiului de desfășurare a activității de comerț, producție sau servicii;
  • Mijloace de transport: autoutilitare și autovehicule cu destinație specială; Autoturisme; Autobuze; Microbuze; Biciclete; Mopede; Motociclete; Kart-uri; ATV-uri; Rulote cu sau fara motor; Remorci și semiremorci; platforme; izoterme și frigorifice; doc plutitor; șalupe maritime pentru călători; ambarcațiuni fluviale de agrement; aparate de zbor;
  • Mobilier;
  • Aparatură birotică și sisteme de protecție a valorilor umane și materiale;
  • Se pot plăti salariile viitorilor angajați;
  • Se pot achita utilitățile (energie electrică, gaze, salubritate, abonament telefon și internet);
  • Se pot achita chirii pentru spații de lucru, spații de producție și spații pentru prestări servicii și comert;
  • Pagina web de prezentare a activității societății
  • Se pot achiziționa brevete de invenție, francize, etichetare ecologică;
  • Se pot plăti cursuri de dezvoltare a abilităților antreprenoriale desfașurate în România sau în altă țară membră a Uniunii Europene – pentru asociatul/ administratorul societății aplicante;
  • Instalații/echipamente specifice în scopul obținerii unei economii de energie, precum și sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităților pentru care a solicitată finanțare;
  • TVA-ul se suportă prin programul de finanțare dacă societatea este neplătitoare de TVA;
  • Cheltuieli bancare în cazul în care proiectul se implementează prin credit punte.

Cine poate beneficia de acest ajutor?

  • Firmă cu o vechime de maxim 3 ani, de la data înregistrării proiectului, SRL sau SRL-D;
Listă codurilor CAEN  eligibile pentru Start-up Nation actualizată poate fi consultată AICI:

Obligațiile beneficiarului după acordarea finanțării

  • După aprobarea proiectului, beneficiarul angajează minim 2 persoane;
  • Locurile de muncă nou create vor trebui menținute 2 ani;

Înscrierea și evaluarea proiectelor. Graficul de implementare

  • Depunerea proiectelor se va realiza online timp de 30 zile după deschiderea aplicației;
  • Evaluarea proiectelor se va face în două etape astfel:
    Etapa 1 de evaluare: pe baza punctajului obținut conform grilei de selecție
    Verifică aici Grila de evaluare plan de afaceri Start-up Nation 2020.

În 5 zile după închiderea aplicației online de depunere a planurilor de afaceri se va publica lista cu proiectele în ordine descrescătoare conform punctajului obținut și a criteriilor de departajare din grila de evaluarea prezentată mai sus. Dacă proiectul dumneavoastră se află în primele 10.000-11.000 de proiecte va trece în etapa următoare de evaluare.

În această etapă evaluarea este realizată automat de către calculator în funcție de criteriile îndeplinite de proiectul dumneavoastră din grila de evaluare.

Etapa II de evaluare: verificarea  planurilor de afaceri 

În această etapă primele 10.000-11.000 de planuri de afaceri rezultate după etapa 1 vor fi  evaluate de reprezentanții finanțatorului iar beneficiarii vor primi Scrisoare de acceptare la finanțare sau Scrisoare de înştiinţare a respingerii proiectului.

Nu știi ce echipament să alegi din oferta noastră?
Contactează-ne acum!
echipamente@verla.ro sau 0730 604 823

Certificari

Sediu Bucuresti

Calea Vitan nr. 238, sector 3
031301 București

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Tel:    +4 031 405 79 13
Tel:    +4 031 405 79 12
Tel:    +4 021 326 46 30

Fax:   +4 021 326 46 50
Mobil1: +4 0729 016 484
Mobil2: +4 0736 805 478

 

Sediu Cluj-Napoca

Str. Corneliu Coposu 41
400235, Cluj-Napoca

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Tel:    +4 0264 449 450
Fax:   +4 0264 449 451

+4 0721 242 216
+4 0741 228 214

 

 

Sediu Iasi

Str. Bucium nr. 34,
700265, Iași

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


Mobil: +4 0745 381 525

 

Politica de confidențialitate

© Copyright 2024 VERLA. All Rights Reserved.